loading...
عکس و جک
EzRaE3L بازدید : 53 جمعه 17 شهریور 1391 نظرات (0)

http://hamechi4bir.rozblog.com/

گفتمش نقاش را نقشی بکش از معرفت…

با قلم نقش تو را با وسعت دریا کشید…

--------| اس ام اس عاشقانه |--------

خاک من gel شود و gol شکفد از gel من…

تا ابد مهر تو بیرون نرود از del من ای gol من…

--------| اس ام اس عاشقانه |--------

میگن جای گنج در ویرانه هاست…

چه گنجی ز تو بالاتر

و چه جایی ز قلب من ویرانتر…

--------| اس ام اس عاشقانه |--------

اگه یه شب دیدی تو آسمون ستاره ای نیست

حاضرم تا صبح برات چشمک بزنم

به شرطی که وقتی خورشید در اومد

ستاره رو فراموش نکنی…

--------| اس ام اس عاشقانه |--------

غضنفر باباش میسوزه

روی مغازه اش مینویسه:

به علت پدر سوختگی مغازه تعطیل است!

--------| اس ام اس عاشقانه |--------

تو که آهسته میخوانی قنوت گریه هایت را

میان ربنای سبز دستانت دعایم کن…

--------| اس ام اس عاشقانه |--------

اگر با گریه دریایی بسازم…

اگر با خنده رویایی بسازم…

اگر خنده شود در من فراموش…

اگر گریه شود با من هم آغوش…

تو را هرگز نخواهم کرد فراموش…

--------| اس ام اس عاشقانه |--------

هر کجا دور از تو باشم نازنینم غربت نشینم…

هر کجا پایت گذاری خاک نرم آن زمینم…

--------| اس ام اس عاشقانه |--------

سودای دلم قسمت بی هر سر و پا نیست…

خوش باش که یک لحظه دلم از تو جدا نیست…

--------| اس ام اس عاشقانه |--------

////////// // //

/// /// ///

///

اینا بارونه! فرستادم تا پژمرده نشی، چون خیلی گلی!

--------| اس ام اس عاشقانه |--------

ای صمیمی ترین آیت مهر…

با صمیمانه ترین یاد به یادت هستم…

--------| اس ام اس عاشقانه |--------

هرچی عشقه با نگینش…

هرچی خوبه بهترینش…

آسمون ها با زمینش…

همشون فدات…

--------| اس ام اس عاشقانه |--------

دوست داشتن خوبان همیشه گفتنی نیست…

گاه سکوت است و گاه نگاه و گاه یک پیام…

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 333
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 100
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 117
  • باردید دیروز : 19
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 117
  • بازدید ماه : 238
  • بازدید سال : 17,569
  • بازدید کلی : 155,741
  • کدهای اختصاصی
    صفحات جداگانه...