loading...
عکس و جک
EzRaE3L بازدید : 70 جمعه 17 شهریور 1391 نظرات (0)

http://hamechi4bir.rozblog.com/

--------| اس ام اس عاشقانه |--------

سلام گل قشنگم ، آسمون یه رنگم / کاش بدونی عزیزم ، چقدر برات دلتنگم .

--------| اس ام اس عاشقانه |--------

از غم هجر مکن ناله و فریاد که دوش / زده ام فالی ، فریاد رسی می آید .

--------| اس ام اس عاشقانه |--------

چشم به راه توام ، قفل شبم باز کن / ماه شبم شو دمی نغمه ی نو ساز کن / بوسه ی باران تو باش ، من عطش بی حساب / فاصله بردار ، باز عاشقی آغاز کن .

--------| اس ام اس عاشقانه |--------

آنقدر با آتش دل ساختم تا سوختم / بی تو ای آرام جان یا ساختم یا سوختم .

--------| اس ام اس عاشقانه |--------

قلب من اندازه ی مشت منه / مشتمو برای تو وا می کنم / چشم من اندازه ی پنجره هاست / تو رو بی پرده تماشا می کنم .

--------| اس ام اس عاشقانه |--------

در بساط می پرستان حیله و نیرنگ نیست / سینه را پر کردن از جام حقیقت ننگ نیست / پیکر این خانه را چیزی نسازد جز صفا / عاقبت از آدمی چیزی نماند جز وفا .

--------| اس ام اس عاشقانه |--------

در غروب تلخ فردا ، در سرود سر پاییز ، در تمام این خاطره ها ، وجودم سرشار از حس توست .

--------| اس ام اس عاشقانه |--------

بستن زلف رها سنگدلی می خواهد / دل شکستن به خدا سنگدلی می خواهد / چون دلت حال مرا دید نپرسید چرا / سنگ ماندن به خدا سنگدلی می خواهد .

--------| اس ام اس عاشقانه |--------

خواهم که در این غمکده آرام بمیرم / گمنام سفر کرده و گمنام بمیرم / خواهم ز خدایم که به دلخواه بمیرم / یعنی که تو را بینم و آنگاه بمیرم .

--------| اس ام اس عاشقانه |--------

یادت ای دوست بخیر ، بهترینم خوبی ؟ خبری نیست ز تو ! دل من می خواهد که بدانی بی تو دل من اندازه ی دنیا تنگ است .

--------| اس ام اس عاشقانه |--------

این مپندار که نقش تو رود از نظرم / خاطرت جمع که در خواب پریشان منی .

--------| اس ام اس عاشقانه |--------

در دل و جان خانه کردی عاقبت / هر دو را دیوانه کردی عاقبت / ای ز عشقت عالمی ویران شده / ترک این ویرانه کردی عاقبت .

--------| اس ام اس عاشقانه |--------

در زدم او گفت جانم کیستی / گفتمش تو عاشق من نیستی ؟ / گفت نه ، اما ببینم تا به کی / پشت این در منتظر می ایستی .

--------| اس ام اس عاشقانه |--------

پروانه نمی میرد چون گل به بغل دارد / این سینه نمی میرد چون یاد تو را دارد .

--------| اس ام اس عاشقانه |--------

کسانی که همیشه در سایه زندگی می کنند ، برای دیگران سایه ای ندارند .

--------| اس ام اس عاشقانه |--------

من روزگار را با غم یار طی کنم ، تا در دل این غم است ، غم روزگار چیست ؟

--------| اس ام اس عاشقانه |--------

عشق زیباترین آهنگ هستی است که بی آن زندگی معنایی ندارد .

--------| اس ام اس عاشقانه |--------

خوش تر از قالی کرمان غزلی ساخته ام / نخ به نخ زیر قدمهای تو انداخته ام / من همان قالی پا خورده ی خاک آلودم / که رخم زیر قدمهای تو انداخته ام .

--------| اس ام اس عاشقانه |--------

تو مرا فریاد کن ای هم نفس / این منم آواره ی فریاد تو / این فضا با بوی تو آغشته است / آسمانم پر شده از یاد تو .

--------| اس ام اس عاشقانه |--------

دلم می سوزد از باغی که می خشکد ز بی آبی ، نه دیداری ، نه دلداری ، نه دستی بر سر یاری ، مرا آشفته می سازد چنین آشفته بازاری .

--------| اس ام اس عاشقانه |--------

ز مهر دوستان در سینه ام داغیست / اگرچه فاصله بسیار ، محبت همچنان باقیست .

--------| اس ام اس عاشقانه |--------

تو شبهای دل واپسی فکر نکنی که بی کسی / حتی تو اوج غربتم واسه خودم همه کسی .

--------| اس ام اس عاشقانه |--------

در سایه ی مهربانی تو برپا شده این جوانی من / باشد به فدای یک نگاهت عمر من و زندگانی من .

--------| اس ام اس عاشقانه |--------

بهر قتل من مسکین ، ز چه تیغ آخته ای ؟ / که به یک چشم زدن ، کار مرا ساخته ای .

--------| اس ام اس عاشقانه |--------

نیاز عاشقان معشوق را بر ناز می دارد / تو سر تا پا وفا بودی ، تو را من بی وفا کردم .

--------| اس ام اس عاشقانه |--------

تا تو نگاه می کنی ، کار من آه کردن است / ای به فدای چشم تو ، این چه نگاه کردن است ؟

--------| اس ام اس عاشقانه |--------

گویند که مردمان غم دیوانه می خورند / دیوانه هم شدیم و غم ما کسی نخورد .

--------| اس ام اس عاشقانه |--------

کیست کز گردش چشم تو به جایی نرسید ؟ / ای شوخ ، مرا هم به نگاهی دریاب .

(--------| اس ام اس عاشقانه |--------

زندگی آنقدر ابدی نیست که هر روز بتوان مهربانی را به فردا انداخت .

--------| اس ام اس عاشقانه |--------

من اگر دفتر نفرین شده ی اندوهم / اگر از نسل گلی هرزه به روی کوهم / اگر از کل جهان وارث یک احساسم / تو همان آدمک چوبی پیمان شکنی که فقط لایق آتش زدنی .

--------| اس ام اس عاشقانه |--------

مثل پرستوی سراسیمه ی عشق / پشت دیوار دلم از همه محبوب تری .

--------| اس ام اس عاشقانه |--------

کاش یادت نرود روی این نقطه ی پر رنگ بزرگ ، بین ناباوری آدم ها ، یک نفر میخواهد که به یادت باشد ، نکند کنج هیاهو بروم از یادت .

--------| اس ام اس عاشقانه |--------

عکسی از صورت ماهت توی قاب آسمونه / که نمیذاره دل من غافل از یاد تو بمونه .

--------| اس ام اس عاشقانه |--------

ایمان داشته باش که کمترین مهربانی از ضعیف ترین حافظه ها پاک نمی شود ، پس چگونه فراموش خواهی شد تو که پیشه ات مهربانی است ؟

--------| اس ام اس عاشقانه |--------

به خاطر خاطره هایت ، خاطرت در خاطرم خاطره انگیزترین خاطره هاست .

--------| اس ام اس عاشقانه |--------

همه ذرات جهان پیوسته با دوست / همه اندیشه ام اندیشه ی اوست / نمیبینم به غیر از دوست اینجا / خدایا این منم یا اوست اینجا .

--------| اس ام اس عاشقانه |--------

غروب فرصت خوبی برای دیدن بود ، دریغ چشم تو از این کرانه ها سیر بود .

--------| اس ام اس عاشقانه |--------

بی تو ای شوق غزل آلوده ی شب های من / لحظه ای حتی دلم با من هم آوایی نداشت / آنقدر خوبی که در چشمان تو گم می شوم / کاش چشمان تو هم اینقدر زیبایی نداشت .

--------| اس ام اس عاشقانه |--------

تویی شیرین و من فرهاد ، در کوی وفا آخر / بر آرد تیشه ی جورت دمار از جان شیرینم .

--------| اس ام اس عاشقانه |--------

خواهم که سری باشم ، تو تاج سرم باشی / تا خاک رهی باشم ، تو رهگذرم باشی .

--------| اس ام اس عاشقانه |--------

گر طبیبانه بیایی بر سر بالینم / به دو عالم ندهم لذت بیماری را .

--------| اس ام اس عاشقانه |--------

بعضیا میگن دنیا ارزش نداره ، مگه میشه دنیایی که تو رو داره بی ارزش باشه !

--------| اس ام اس عاشقانه |--------

از قلبم پرسیدم عزیزت کیه ؟ گفت اس ام اس بزن ببین کجا میره !

--------| اس ام اس عاشقانه |--------

مثل باران چشمهایت دیدنی است / شهر خاموش نگاهت دیدنی است / زندگانی معنی لبخند توست / خنده هایت بی نهایت دیدنی است .

--------| اس ام اس عاشقانه |--------

سلام خوبی ؟ یه سوال داشتم ، تو دل منو ندیدی ؟ آخه از وقتی اومد دنبال تو دیگه بر نگشت !

--------| اس ام اس عاشقانه |--------

از بس که نفس به یاد عشق تو زدم / یاد تو به جای نفسم می آید .

--------| اس ام اس عاشقانه |--------

من از چشمان خود آموختم رسم محبت را ، که هر عضوی به درد آید ، به جایش دیده میگرید .

--------| اس ام اس عاشقانه |--------

به میهمانی تو آمدم در خلوت ترین شب دنیا ، آنگاه که برایم آمیزه ای از مهر و محبت بودی ، آمدم تا با تو بمانم ، تا آخر دنیا ، تا زمانی که شعرها هستند و من وجود دارم .

--------| اس ام اس عاشقانه |--------

نازنینا امروز صدایت با صدایم ساز نیست / یا که من بسیار مستم یا که سازت ساز نیست / نازنینا امروز مخالف مینوازد تار تو / یا که من مست و خرابم یا که تارت تار نیست .

--------| اس ام اس عاشقانه |--------

خوب است و قشنگ اینکه دلگیر شویم / در دام دل شکسته زنجیر شویم / ای عشق همیشه از خدا میخواهم / که کنار من باشی به پای هم پیر شویم .

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 333
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 104
  • بازدید ماه : 104
  • بازدید سال : 17,435
  • بازدید کلی : 155,607
  • کدهای اختصاصی
    صفحات جداگانه...