loading...
عکس و جک
EzRaE3L بازدید : 40 یکشنبه 19 شهریور 1391 نظرات (0)
http://hamechi4bir.rozblog.com/

باران و تگرگ را به چشمم دیدم / افتادن برگ را به چشمم دیدم / در واهمه ی نبودن و بودن تو / من سختی مرگ را به چشمم دیدم .

+++++++ اس ام ای عاشقانه ++++++++

برای عاشقی از نسل آدم / دو چشمت بهترین پیغام عالم / تمام آرزوهایم همین است / نبینم در نگاهت ذره ای غم .

+++++++ اس ام ای عاشقانه ++++++++

عجب موجود سخت جانی ست دل ! هزار بار تنگ میشود ، میشکند ، میسوزد ، میمیرد و باز هم برایت میتپد !

+++++++ اس ام ای عاشقانه ++++++++

(نوشتم دوستت دارم ، پرانتز را نبستم ، بگذار این حقیقت تا ابد جریان بیابد .

+++++++ اس ام ای عاشقانه ++++++++

با تو بودن همیشه پر معناست / بی تو روحم گرفته و تنهاست / با تو یک کاسه آب ، یک دریاست / بی تو دردم به وسعت صحراست .

+++++++ اس ام ای عاشقانه ++++++++

فرق تو با نسیم اینه که نسیم نفس آسمونه اما تو نفس منی !

+++++++ اس ام ای عاشقانه ++++++++

کاش وقتی تگرگ تنهایی می بارد ، من لایق آن باشم که چتری باشم در دستان تو .

+++++++ اس ام ای عاشقانه ++++++++

ترک ما کردی ولی با هرکه هستی یار باش / این رفیقان نارفیقند ، گفتمت هوشیار باش .

+++++++ اس ام ای عاشقانه ++++++++

خدایت یار تا آن دم که از هستی نشان باشد / دعایت میکنم سهمت همیشه آسمان باشد .

+++++++ اس ام ای عاشقانه ++++++++

من هر روز در تلاشم که خاطرم بماند و تو هر شب دعا می کنی که فراموش کنی ، خاطراتمان چه بلاتکلیفند !

+++++++ اس ام ای عاشقانه ++++++++

دلم دریا به دریا از تماشای تو می گیرد / دلم دریاست اما از تماشای تو می گیرد / تو تنها با تماشای خود از آیینه خشنودی / دل آیینه اما از تماشای تو می گیرد .

+++++++ اس ام ای عاشقانه ++++++++

غم از چشم قشنگت دور باشد / دلت غرق امید و نور باشد / نبینی روز بد ای بهتر از جان / الهی دشمنت رنجور باشد .

+++++++ اس ام ای عاشقانه ++++++++

رفیق خوب پزشک زندگیست ، تا آخر عمر مریضتم رفیق !

+++++++ اس ام ای عاشقانه ++++++++

ای دل ، دل سودا زده ، سامانم کو ؟ / ای کالبد تهی شده ، جانم کو ؟ / امروز که از همیشه مشتاق ترم / ای خانه ی سوت و کور ، مهمانم کو ؟

+++++++ اس ام ای عاشقانه ++++++++

حسی دارم ، اگر بدانی بد نیست / شعری گفتم تو هم بخوانی بد نیست / الان خیلی دلم برایت تنگ است / در هر صورت خبر رسانی بد نیست .

+++++++ اس ام ای عاشقانه ++++++++

دوستت دارم ، شاهدی ندارم جز کوچه پس کوچه های خلوت دل !

+++++++ اس ام ای عاشقانه ++++++++

من نه آنم که دو صد مصرع رنگین گویم / من چو فرهاد یکی گویم و شیرین گویم .

+++++++ اس ام ای عاشقانه ++++++++

گفتی به ماه نگاه کن ، یاد من باش / به یاد لحظه های سرد من باش / انگار روز و شبم بی ماه نمیشه / به خدا یادتم بی ماه همیشه .

+++++++ اس ام ای عاشقانه ++++++++

گویند گنج در خرابه هاست ، چه گنجی بهتر از تو و چه جایی از دلم خرابتر .

+++++++ اس ام ای عاشقانه ++++++++

ارزش دوست یک دنیاست ، گرچه آخرش ناپیداست / من به آخرش نمی اندیشم ، چون همین دوست داشتن زیباست .

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 333
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 109
  • بازدید ماه : 109
  • بازدید سال : 17,440
  • بازدید کلی : 155,612
  • کدهای اختصاصی
    صفحات جداگانه...