loading...
عکس و جک
EzRaE3L بازدید : 52 یکشنبه 19 شهریور 1391 نظرات (0)

http://hamechi4bir.rozblog.com/

زندگی کوتاه ما حکایت نغمهاست، حکایت عشقو شکستن گذشته هاست

====| اس ام اس عاشقانه |======

من میگم بدون تو دنیا برام زندونه تنگه، تو میگی بگو عزیزم، تو دروغاتم قشنگه

====| اس ام اس عاشقانه |======

بی تو در خلوت دل چشم به راهت دارم، چه کنم دست خودم نیست که دوستت دارم

====| اس ام اس عاشقانه |======

بی گناهی کم گناهی نیست در دیوان عشق، یوسف از دامان پاک خود به زندان رفته است

====| اس ام اس عاشقانه |======

لالالالالا بخواب دنیا خسیسه، واسه کمتر کسی خوب مینویسه، یکی لبهاش تو خوابم غرق خنده است، یکی چشماش تو خوابم خیسه خیسه

====| اس ام اس عاشقانه |======

اگه میدونستی چقدر دوستت دارم چشمهایم را میشستی و اشکهایم را با دستان عشقت به باد میدادی

====| اس ام اس عاشقانه |======

بی تو لحظه ای حتی دلم طاقت نمیارد، باران ناامیدی بر سرم یکریز میبارد، چگونه بگذرم از عشق، از دلبستگی هایم؟ چگونه میروی با اینکه میدانی چه تنهایم؟

====| اس ام اس عاشقانه |======

وقتی اشکهایم بر روی زمین ریخت تو هرگز ندیدی که چگونه میگریم تو دلم را با بی کسی تنها گذاشتی و چشمانم را به انتظار نگاهت گریان

====| اس ام اس عاشقانه |======

کاش میشد گل چشمان زیبایت را میچیدم و نما میدادم به اتاقم که پر از تنهاییست، با خود میگویم تو که آرامش احساس غم آلود منی، پیش من میمانی؟

====| اس ام اس عاشقانه |======

دلم باغی پر از ریحان و گل بود، به روی رود عشقت مثل پل بود، نگاهم کردی و ویران شد این دل، مگر چشم تو از قوم مغول بود!

====| اس ام اس عاشقانه |======

امشب ای ناز، چه دلتنگ نگاهت شده ام، باز ای مونس جان چشم براهت شده ام، برق چشمان تو امشب به سکوتم خندید، چونکه دیوانه ی آن چهره ای ماهت شده ام

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 333
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 38
  • باردید دیروز : 45
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 38
  • بازدید ماه : 1,613
  • بازدید سال : 12,886
  • بازدید کلی : 151,058
  • کدهای اختصاصی
    صفحات جداگانه...