loading...
عکس و جک
EzRaE3L بازدید : 46 چهارشنبه 15 شهریور 1391 نظرات (0)

http://hamechi4bir.rozblog.com/

در وفا هیچکس استاد نیست ولی در بی وفایی همه استادند ! چطوری استاد؟!

———————————-

اگه گفتی امروز چه روزیه ؟…بگو دیگه!…زیاد فکر نکن!….امروز همون روزیه که دلم برات تنگ شده!

———————————-

یافتن ملیون ها دوست معجزه نیست . معجزه تویی که بین ملیون ها دوست تکی!!!

———————————-

تقدیم به کسی که در کنارم نیست ولی حس بودنش به من شوق زندگی می دهد!

———————————-

چه ساده بودم وقتی می پنداشتم ترکیدن بادکنک آبی ام ناگوار ترین حادثه ی عالم است!!!

———————————-

عشق یعنی این که وقتی میخوای برسونیش رادیو پیام رو روشن کنی ببینی کدوم مسیر پر ترافیک تره!!

———————————-

روی باغ شانه هایت هر وقت اندوهی نشست / در حمل بار غصه هایت با شوق شرکت میکنم!

———————————-

اگه عشقم حقیره اگه جسمم کویره اگه همیشه تنهام اگه خالیه دستام برای تو عاشق ترین عاشق دنیام

———————————-

تقدیم به چشمی که اشکش منم .تقدیم به اشکی که غمش منم . تقدیم به شمعی که پروانه اش منم تقدیم به گلزاری که گلش تویی …وتقدیم به عشقی که که عاشقش منم

———————————-

عشق یعنی یک تجلی یک ظهور / عشق یعنی رفتن از ظلمت به نور

———————————-

امید مثل درمانی است که شفا نمی ده ولی کمک می کنه درد رو تحمل کنیم!

———————————-

خاک شد هر که بر این خاک زیست / خاک چه داند که در این خاک کیست؟

———————————-

اینو من نباید بهت بگم ولی تو یه عیب بزرگ داری که…نمی شه دوست نداشت!

———————————-

دوست خوب مثل عطر فروشه …اگر چیزی از عطرش بهت نده بوی عطرش بهت میرسه!

———————————-

یاد تو چندی است که مهمانم شده / خاطراتت آفت جانم شده / هر چه می گویم سخن ازیاد توست /در سکوت من فریاد توست

———————————-

عشق مثل نقاشیه ! با این تفاوت که نقاشی رو می شه پاک کرد و لی عشق رو هرگز!

———————————-

نگاهی کرد و دل را در به در کرد / یقین کرد عاشقم بعدش سفر کرد / شکستی خورد و آمد تا بماند/ ولی من رفته بودم او ضرر کرد!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 333
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 160
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 205
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 229
  • بازدید ماه : 350
  • بازدید سال : 17,681
  • بازدید کلی : 155,853
  • کدهای اختصاصی
    صفحات جداگانه...